Alla inlägg den 8 augusti 2007

Av Anna-Karin - 8 augusti 2007 22:05

I dag har de varir en jätte bra dag! Slutade i morse, åkte å gjorde mig skuld fri sen jag klippte mig efter som jag glömt plånboken så fick jag komma i dag, känner de väl tur är ju de.


Sen så åkte jag hem å packade lite bad kläder å åkte ner till svärmor. Hjärata åkte till nån skrot å köpte några saker till bilen. Så jag å lille man var ute han lekte å jag solade. Efter sötnosen sovit middag så hade hjärtat kommit tillbaka till svärmor.

Vi tog oss en sväng till stranden, badade de var första gången jag badade i år, eller jag har badat med martin hemma hos mom i poolen. DE var jätte skönt i vattnet, men de var lite kallt i början. De är ju nästan alltid så. lill hjärtat å hjärtat badade oxå. Sen gick vi hem å gjorde mat. Skönta att inte behöva tänka på middag.

Skulle ha åkt å bada med Kickan men jag hade glömt mobilen i bilen så jag hörde inte när hon ringde. De var ju så molnigt på kvälls kvisten. Så de blev inget. Ska kanske hitta på nått i helgen! Var så länge sedan jag träffade henne nu.

Sen åkte vi hem till gnarp la lille man å jag städade när jag skulle torka golven så bröt jag ju av skur käppen så hjärtat fick laga den. Så änligen har jag städat klart.


Nu ska vi gå å sussa sängen! Ska ju jobba mitt sista dygn på denna långa period.jippy


Natti natt!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards