Alla inlägg den 6 augusti 2007

Av Anna-Karin - 6 augusti 2007 21:45

Fin i håret igen.. Har varit å klippt å färgat håret i dag hos Pillan. Vart jätte nöjd. Hjärtat tycket oxå att de vart kanon bra! Så de känns jätte bra.. Vad har jag mer gjort i dag.Hmhm När jag kom hem så solade jag lite med de var ju så varmt, gick in å duschade sen åkte vi hem till hudik å hämtade min plånbok. Så stannade vi på frasses å åt. har lite ågren över de, nu är de nog med en massa god mat.. Nu ska de bli nyttig mat. Men på jobbet äter vi nyttig mat å mycket sallad. Men de är ju att man rör sig för lite. Nog om detta. Sen så åkte vi till gnarp igen. Jag städade å bytte i sängen våran. Vi var och handlade oxå så då köpet jag nya säng kläder. skönt! Nu har jag nyss duchat igen. Var så svättig när jag städade. Ska kolla på en dvd om vi hittar den hjärtat håller på att leta för fulla muggar.. Nä nu ska jag hjälpa han.


God natt!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards