Alla inlägg den 29 juli 2007

Av Anna-Karin - 29 juli 2007 23:01

Slutade jobba i morse. Har en jävuls vecka fram för mig nu.suck Känner att jag skulle behöva en lång sov morgon.. Men de för bli lördagen den 11/8, långt dit. Jag vade har vi gjort i dag, varit till pappa och hälsat på. Sen åkte vi till hudik för att sötis skulle åkta till sin ....

Jag å hjärtat var å åt på frasses.

Sen åkte vi till suggan medans hjärtat fixade med henne så hjälpe jag A med hästarna. De var roligt att hålla på med hästarna nu för de var länge sedan...

Sen så åkte jag till gnarp hjärtat skulle åkat med M å kolla på nån bil. Så han skulle komma senare. Men han han före mig för jag var å pratade med sara en sväng. När jag åkte från henne så hade hjärtat ringt 27 gånger på mobilen jag hade inte hört eftersom jag poppade rätt högt när jag åkte. Han var jätte arg på mig för att jag inte hade svarat. Så de slutade med att vi tjaffsade. Men han vart arg på mig för att han var rädd att de hade hänt nått. Visst de kan jag förstå. Men han behöver ju inte skälla på mig när han har gjort likadant flera gånger... Men vi partade om de, så de gick över lika fort. Hatar att bråka, de är inte min grej. Men nu ska vi gå å lägga oss å mysa eftersom jag jobbar i morgon... Vill inte!!!! men de är ju bara att jobba å vara glad...


Natti natt!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards