Alla inlägg den 28 juli 2007

Av Anna-Karin - 28 juli 2007 21:41

Har haft en bra dag på jobbet har varit lite seg men de är ju lördag.. Gjorde Tortellini gartäng här i dag, de var omtyckt! Sen tog vi de bara lugnt. Sen hoppade jag i duschen, de var så varmt! Efter de drack vi kaffe å åt lite glass.

När jag höll på att plocka av så ringde hjärtat å sa att de tänkte komma å hälsa på. De var jätte mysigt=o) Lill hjärtat tycket de var roligt att springa om kring här på jobbet. Sen fick han även ta en snabb dusch. Sen så fick han två godisar å vi borstade tänderna. Han är så mysig när man har varit i från han några timmar, han ville att jag skulle följa med hem, men eftersom jag jobbar så sa jag att de inte gick men då skulle han sova här med mig å pappa kunde åka hem å sova! Sötnosen min=o)

Vill inte att han ska åka i morgon... Men han blir bara hos ... sin 4 dagar se kommer han till oss igen=o)

Nu ska jag titta på lite tv innan jag går och lägger mig..


Natti natt!  

Av Anna-Karin - 28 juli 2007 12:14

Å vad jag inte vill jobba nu igen.. Känner mig ganska less på de nu.. Ska ju jobba 4 dygn nästa vecka oxå så de kommer att bil lite tungt. men de far ju bara gå. För pengar måsta man ju ha annars så kan man ju inte leva! Ska läsa lite å kolla om de är nån som vill kolla på lite tv!

Ha de så bra!!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards