Alla inlägg den 24 juli 2007

Av Anna-Karin - 24 juli 2007 23:05

i dag har dagen bara gått utan mig.. Näe jag slutade jobba så åkte jag och handlade sen åkte jag hem packade upp varorna sen kröp jag ner i sängen å vilade lite, Hjärtat kom hem å fikade med mig ett tag. Jag var lite purken på han eftersom han sa i går att vi skulle äta lunch tillsammans men han hade redan ätit...  Så när han gick så la jag mig å läste en ny bok som jag börjat läst den heter Sista Jouren skriven av Karin Wahlberg. Sen så ringe en jobbar kompis han sa att hon som skulle jobba fortfarande var sjuk även att jag hade ringt å pratat med henne å hon skulle komma å jobba ons- till tors-dag. Men men, så då fick jag ringa å fråga svärmor om sötis kunde få vara där tills på torsdag förmiddag. Å de gick bra. Tack snälla svärmor!!! Sen helt plötsligt var klockan halv tre å då kom hjärtat hem så vi åkte till sundsvalls bildem å skulle köpa en dragkrok till hans bil, men de saknades nån skylt å lappar till den så vi åkte helt i onädan.... Brassade ner till sötis så svärmor för att få middag å avlasta henne med han. Sen så slingade jag hennes hår hoppas att de vart bra.. Ska ringa i morgon å kolla med henne... Sen så åkte vi hem å kollade på allt om min buske, den var så där. Nu har jag nyss duschat å ska hoppa i sängen!

natti natt!  

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards