Alla inlägg den 23 juli 2007

Av Anna-Karin - 23 juli 2007 22:00

Sitter på jobbet å är jätte trött har bara någar till saker att göra.. Trodde att hjärtat skulle komma men han var så trött så han stannade hemma, vi ska äta lucnh tillsammans i morgon. Saknar han så... nu är de ju inte så länge tills jag får pussa på han ca 12 timmar..

Jag är så kär i han, att de går inte med ord att beskriva! Jag hoppas att han vill bil mig man nån gång i framtiden.

Vet en till jag älskar av hela mitt hjärtat, våran lilla sötnos , pratade med han på telefon i kväll å han villa att jag skulle komma till han nu, han vart jätte ledsen å grinade efter mig så svärmor var tvungen att lägga på men de kan ha varit lite att hon tog telefonen från han. Men i vecka har han verkligen visat att jag betyder mycket för han. Känns skönt eftersom han är inne i trotts åldern nu å är väldigt jobbig i bland. Ska hämta han i morgon efter jag har städat i gnarp, skulle göra slingor på svärmora oxå sen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Jag hoppas att han har blivit bättre i hostan... Tycker de är synd att han är sjuk hela tiden. Måste ta å reda ut de för nått fel är de ju.

  

Natti natt!

Av Anna-Karin - 23 juli 2007 12:28

Nu bilr de 24 timmar på jobbet, sen är jag förhoppningsvis ledig tills på lördag morgon! I dag är de jätte lugnt på jobbet ska beställa lite mat bara å åka å handla.. Så nu ska jag ta o skriva en lite lista vad jag ska handla.. Undra vad jag ska laga för mat... hmmm. Pannkaka kanske.

Än nu ska jag ta å röra på mig...

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards