Alla inlägg den 10 juli 2007

Av Anna-Karin - 10 juli 2007 21:59

Har haft min älskling på en liet fika nu, de var lite roligt att han fick se mitt jobb eftersom jag har varit på hans jobb flera gånger å hälsat på... Kan ju vara lite roligt för han att se hur jag har de, de kan ju vara lite svårt att föklara om man ska beskriva hur de ser ut... Men nu när han skulle åka så vart de lite jobbig för att jag vill ju ha mitt hjärta hos mig, känner mig så trygg när jag har han i min närhet. Å sen så är han så mysig att sova med han tycker om att ligga när å de gör jag oxå.  Å vad jag saknar han. men jag får ju träffa han i morgon eftermiddag. Nu ska jag plocka ur diskmaskinen å sen stryka lite sen är jag klar för i dag. Tror jag ska hoppa i säng då för jag är jätte trött... Nä tvätten väntar.


God natt på er alla!

Av Anna-Karin - 10 juli 2007 15:10

Dax att jobba igen. Nu har jag varit ledig i 3 dagar. De var jätte skönt.

Jag tycker att de inte känns som de är sommar pga att jag har jobbat på Ica, då var man ledig högst 2 dagar i veckan å i bland jobbade jag 2 veckor i sträck så nu känns de helt underbart att jobba på ett gruppboende. Trivs kanon här.. Med de som känns konstigt är att jag är ledig så mycket. Men de är helt super.

Jag har fortfarnade ont i mina tår. Undra har tim ser ut efter hans vurpa i går??? Hoppas att de inte vart så mycket... Eftersom han ska till sin mom på fredag å hon är ganska duktig att på peka om han här nått sår när han kommer till henne, men de spelar ju ingen roll hur han ser ut när han kommer till oss...

Men han är ju bara barn å då gör man ju lilla sig hela tiden, jag kommer ju ihåg hur jag själv brukade se ut när man hade varit ute å lekt. Haha.


Fattar inte varför jag har så ont i huvudet en riktig huvudvärk. Ska å ut å sätta mig på ute platsen ett tag får se om de går över hoppas på de..


I dag har jag blivit sambo för första gången i mitt 21 åriga liv. Känns bra, har tänkt flytta de ett tag nu men har liksom glömt bort men i dag tog jag tag i de.. Men man kan ju säga att jag å Peter har varit sambo sedan han köpte lägenheten i december förra året... Men nu är de på papper.. 

Jag har aldrig trott att jag skulle kunna älska någon så mycket som jag gör med han. De känns helt underbart!!! *Puss puss älskingen min*

Nä måste gå ut en sväng får se om de är nån som vill följa med ut å få lite frisk luft...


Ha de bra!  

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards