Alla inlägg den 9 juli 2007

Av Anna-Karin - 9 juli 2007 20:59

Nu har jag en blå tå rad tack vare lille man. När vi hade kommit ner till svärmor för att fira Andre så skulle vi äta smörgåstårta å som vanligt så spottade han ut de å så att han skulle ha jordgubbar i stället sen så skrek han å då så fick han komma å sitta med mig, så när jag skulle lyfta över han så hade han stoppat in fötterna mellan ryggstödet å sitsen så vad händer jo hela stolen åker på sniskan å sen när han drar ut sina fötter så åker hela stolen ner på mina tår Fy helv*te vad de gjorde ont... Stolen väger jätte mycket. Men de var ju bara att bita ihop.

Men de var lite roligt i dag oxå för nu har alla som varit där sett hur han är å beter sig... Tycker de är jobbigt när alla säger ja men han är ju barn å tycker att de är jag som är fjantig men så är inte fallet, han är jätte jobbig nu å de har de insett i dag de oxå så de kändes jätte skönt...

Nä nu ska jag å hjärtat basta å duscha tillsammans nu när vi är barnledig=o) Man måste ju passa på...


Ha de så bra!!!

Av Anna-Karin - 9 juli 2007 14:42

I dag är de Andre som fyller 21 år.. Så jag och lille man ska dit å hälsa på en sväng men han ska vara hos svärmor å fira. Så då ska jag passa på att lämna sötis eftersom han ska vara med svärmor/farmor tisdag och onsdag. Dels för att både jag å hjärtat jobbar å sen så ville hon låna han nån dag nu när hon har semester... De kommer nog sötis att tycka om, jag hoppas på att de blir finare väder i morgon och på onsdag så de kan åka och bada å träna på att vara utan blöja...

Vi har tränat hela helgen men när han håller sig för att att han inte ska bajsa på toa å sen 2 sekunder senare så bajsar han i byxoran då blir man ganksa leds På att torka bajs..suck. För tjuriga ungar.. Men så är de väl de ska vara.. 

Sen så kommer väl hjärtat till gnarp å sover med mig. Jag ska jobba i morgon å de ska han oxå göra i gnarp.. Nä nu ska jag å tim åka till gnarp å hämta några grejor som hjärtat glömt till han där..


Hej då!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards