Alla inlägg den 7 juli 2007

Av Anna-Karin - 7 juli 2007 20:43

I dag har vi varit på kalas, De var hjärtats morfar som fyllde 79 år. Fick jätte god tårar och fika. Sen gick vi "hem" hjärtat å lill hjärtat var ute å fixade jag gick in å la mig på soffan efter som de är nån som har sovit som en kratta i natt. Lille man har varit jätte jobbig i natt skrikit å grinat å hållt låda å de är ju bara jag som vankar av han.tyvärr

Så när jag höll på att somna så fick jag träningsvärk efter vi hade varit på teatern.. För vi gick jätte långt å jag trodde så dum som jag var att de skulle sluta regna så jag tog bara med mig sandalerna till lille man så då måste de ju regna. Så jag bar han hela vägen på axlarna. Kunde inte slappna av så jag tror kolckan var 03:00 nån ting när jag somnade ordentligt.. Men jag känner inte igen mig jag är inte på nått bra humör. Jag hoppas att de är regnet som gör de.. Sen så är jag väl lite trött sen i natt, sov ju bara 4,5 timme. Men nu känner jag mig lite piggare. Tror även att de är lite att sötis är så jobbig nu, de märks att han har varit hos sin ... nu för de är bara grin gnäll å skrika som gäller å då brinner de för mig... Tur man har lärt sig räkna till 10 många gånger förut..

Tycker de är så skönt att vi fått lånat svärfars hus nu ett tag fram över... Känner verkligen vad jag längtar tills jag å hjärtat köper hus..  Nä nu ska jag gå upp med varorna till kylen som jag var å köpte får ett tag sedan...


Hej hej!!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards