Alla inlägg den 5 juli 2007

Av Anna-Karin - 5 juli 2007 21:30

Sängen..

Äntligen så är de kväll, denna dag har visserligen gått ganska fort.

Efter mat har jag städat så nu ska jag bara toka golven stryka lite tvätt sen så får jag gå i sängen om jag vill.. Känner av att de har varit varm i mitt huvud. Har fått en krypandes huvudvärk jag som har druckit mycket vatten i dag. Men de är väl värmen. Jag har pratat med jeje i kväll de var länge sedan vi träffades nu men så kan de ju bli.

Å nu längtar jag så otroligt mycket efter mitt hjärta. Men jag försöker intala mig att de är ju bara ca 18 timmar kvar tills jag får träffa han. De borde jag ju klara.. De så är bra med att jobba dygn är att man är i från varandra minst 24 timmar varje gång så då hinner man inte bli leds på varandra så ofta. Inte för att vi brukar bli de, men man får ju känna hur mycket man saknar å älskar han då...

Nä nu ropar golvet på att få sig en dusch=o)

  

Av Anna-Karin - 5 juli 2007 16:00

Hej nu sitter jag på jobbet. Har suttit ute nästa hela dagen. De är ju så varm att man håller på att dö. Så naturligtvis så jobbar jag.I går när jag skulle sola då regnade de. De är ju så varmt att man skulle vilja bada i trädgårdsslangen, för att svalka sig.. Med tror jag och lille man ska lura med oss svärmor å bada i morgon. De kan ju vara roligt för han å få bada i havet oxå.. Måste köpa en liten barn pool till han. Som han/vi kan ta med oss. Nä nu ska jag göra ordning lite pannkaks smet som vi ska ha till middag. När de är så här varmt är man ju inte så jätte sugen på nån mat..

å vad jag saknar hjärtat. I helgen är vi lediga tillsammans de ska bli skönt..

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards