Alla inlägg den 4 juli 2007

Av Anna-Karin - 4 juli 2007 21:54

I dag är de sista dagen ledigt innan jag ska jobba... Känns inte så roligt, vill vara ledig ett tag till. Men jag är ju ledig 5 dagar sen. Å på fredag ska jag, sötnosen och svärmor på teater i mellis. De är en stig som man får gå så är de teater efter vägen de ska bli roligt.. Undra jag vad de kostar.. Har lite lite pengar denna månad eftersom jag var tvungen att köpa lite nya kläder, och att jag fick lite i lön.. Men de blir bättre fram över.


Ja vad har jag gjort i dag, Vaknade när hjärtat klev upp för att jobba men somnade om efter mycket snurrade. Sen vaknade jag men jag låg kvar tills hjärtat ringde å ville ha frukost/lunch. Så då klev jag upp å gjorde potatis korv och ägg till oss.. Sen så donade jag lite. Smsade till Kristina å frågde vad hon skulle göra, så jag åkte dit å hälsade på. Kollade på hur de ska bygga köket å hallen m.m Sen hade hon köpt en jätte fin klänning, tycker jag i alla fall.. Sen åkte jag på gnarp å skulle köpa en st men de var slut.. När jag kom hem så var hjärtat ute å grejade.. Sen kom han in så vi såg klart filmen vi såg i går... Sen la vi oss å bara myste, så vi somnade till ett tag. Igentligen skulle vi åka hem i dag men vi blir kvar i svärfars hus ett tag till. Eller jag tills i morgon för då ska jag ju jobba.suck Var å hälsade på svärfar å Ander i stugan. Sen var vi till hjärtats mormor och morfar å hälsade. De har varit i deras stuga ett tag så de var så länge sedan vi träffade de.. Så har min dag varit.. Nu ska vi kolla på en film.


Ha de så gött!     

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards