Alla inlägg den 3 juli 2007

Av Anna-Karin - 3 juli 2007 20:27

I dag har jag trott att de har varit måndag, men de är ju tisdag.. Blir så när man jobba helg.. Trodde att jag skulle få sovmorgon i dag men inte vid 10:30 ringer hjärtat å väcker mig, jag hade tänkt sova tills jag vaknade eftersom jag inte har sovit så mycket i helgen. Oxå så måste man ju passa på när man är barnledig å hjärtat jobbar.. Men då när han ringde var han hungrig så snäll som man är så steg jag upp å gjorde köttfärsås å spagetti till han. Så han kom "hem" å åt sen åkte han å jobba igen så jag gick å la mig igen de var skönt.

Sen så åkte jag till farmor å hälsade på var å handlade till henne å mig. Var även till pappa en sväng. När jag kom "hem" så polckade jag upp varorna, jagade mycket myror. De är så äckliga... Sen myste jag lite med hjäratat eftersom han låg och vilade. Klev upp å gjorde mat lax potatis och romsås. De var gott. Micke kom hit, han å hjärtat skulle åka å kolla på nån lastbil. Så då tänkte jag åka till svärmora men hon var å spelade golf. Så jag testade ringa till någar men nån ville inte svara å nån ville inte ha nå främande så jag åkte hem å satt mig här..

Tycker de är så tråkigt att de bara är jag som ska höra av mig till folk å de hör aldrig av sig! Visst om man mår dåligt, men försöker man att hitta på nått så kan den andre nästa aldrig å då ger jag upp...... Tycker att de ska vara från båda hållen å inte bara ett eller är de jag som har fel??? 

Nä nu ska jag gå och duscha sen kolla på lite tv medans jag väntar på att hjärtat ska komma hem...     



Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards