Alla inlägg den 1 juli 2007

Av Anna-Karin - 1 juli 2007 19:17

Längtar tills jag får gå och sova. Jag är så trött så skulle jag sitta still så somnar jag... Inte så bra... Men nu är vi klar för kvällen, ska bara plocka ur diskmaskinen när den är klar.. Sen så måste jag tvätta mitt nya linne tror jag har fått fett fläckar på de. Jag hoppas att de går bort, annar blir jag ledsen..

I går så körde jag åt Isaac å de känns i mina ben i dag har har träningsvärk... Inte så roligt.. Å som vanligt är de ju inge bra på tven heller.

Gud vad jag längtar efter hjärtat! För inte träffa han förän i morgon kväll.suck Nu blir de soffan ett tag till sen blir de sängen.. Jag längtar...


Sov så gott allihop!

Av Anna-Karin - 1 juli 2007 12:04

Nu är jag på jobbet, ska snart gå å sätta mig i soffa å vila lite... För min snälla svåger ringed i natt kvart över fyar tror jag  kolckan var.. Sen kom han å nån kompis hem å stökade runt så jag vaknade... Trodde han skulle sova i norris.. Men inte.. Men jag trodde de sov i samma rum inte de höll ju på att dö när jag kommer ner för trappan å ska packa de jag skulle ha med mig då är de nån som säger God morgon! Hjälp vem, vart kom de i från. Hm soffa. Där ligger han kompis.. Suck, vad jag vart rädd.. Nu är jag på jobbet i 24 timmar till innan jag får gå hem... Jag som är jätte trött... Nä nu blir de soffan ett tag!

Ha de!

ska ringa till hjärtat å kolla om han är vaken...hihi...

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards