Alla inlägg den 21 juni 2007

Av Anna-Karin - 21 juni 2007 21:07

När jag slutade i morse så åkte jag för att klippa mig, hade tid 10.45 När jag kom in på salongen fick jag en konstig känsla om att de hade blivit fel. Att jag inte fått tid hos den frisören som jag beställt hos, men skrattade lite åt mig själv.

Men efter ett tag så såg jag "min frisör" göra ordning färg till hennes kund som hon hade. Så då förstod jag att de var nått som var fel. När jag ringde så hade de några bygg jobbare där så jag tror hon jag pratade med inte hörde jag vad jag sa. Så när kolckan var 10.45 så kom en annan frisör å ropade upp mitt namn. Men jag känner henne lite så snäll som man är så sa jag inget. Men jag vart ganska nöjd ändå. Men jag ska färga de snart å då ska jag gå till henne jag tänkt... Man känner sig lite besviken även om håret vart bra.


Sen åkte jag å hälsade på mamma, vi skulle äta lunch tillsammans. Jag fick en blomma av henne. Sen så åkte jag å hämtade sötnosen på dagis... Han var inte direkt munter. Men vi åkte på stan å köpte ett par sandaler, tror vi testade alla i hela butiken men ingen passade. Han har så otroligt tjocka fötter... Så vi fick gå över till en annan butik, Där hade de skomärket kavat å de kunde han ha, de dyras naturligtvis. 399:- gick dem på de får ju jag nästan ett par skor för, tycker de är dyrt för ett par barn skor, eller har jag fel?


Somnade till i soffan så vi gick å la oss, men så fort jag la mig så vart jag pigg, de är så typiskt. För nu ligger hjärtat å snarkar å har sig i sängen. Jag har så svårt att sova då. Blir väl min 3 natt utan bra sömn..  Känner att jag skulle behöva få sova riktigt bra.. Jag längtar efter våran nya säng.... Vill ha den nu!

Ska väl kyrpa ner å försöka sova lite.. Jag hoppas att de går...


God natt på er!!!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards