Alla inlägg den 19 juni 2007

Av Anna-Karin - 19 juni 2007 21:15

På torsdag iställe för fredag de blir jätte bra, längtar efter han jätte mycket. Som jag nämde förut så vart de inga kläder till mig utan bara till mina hjärtan. Köpte ett par 3/4 jeans till peter på carlings passade super.. Sötis fick några tröjor shorts natt linne å boxerkallingar. Huset vi var å kollade på är nu uppe i 200.000 kr. Vi har inte destämmt om vi ska lägga nått bud eller inte.. Vi får se.. Vi var till jenny å jepp. Fick en jätte god drink där.. De var jag som pratade med sötnosens ... helt otroligt så var ... trevlig.. De känns jätte skönt att vi kan prata med varandra utan några sura miner.. 

Nä nu ska jag hoppa i sängen så jag orkar upp i morgon....


God natt!!!

Av Anna-Karin - 19 juni 2007 11:13

I dag blir de en lugn dag, ska plocka lite tvätt hemma, svärmor skulle komma å äta lunch med mig, hon skulle köpa med thai mat.mums Sen ska jag på stan å kolla om jag hittar några byxor till hjäratat å byta mina å sötis skjorta. Med de blir väl som vanligt inget till mig å massa till mina älskingar. Skulle behöva dammsuga med tror jag gör de på torsdag ska städa då innan sötnosen å midsommar "kommer". Å jag ska klippa mig på torsdag å vad jag längtar... Ska färga de nån annan dag.. I morgon ska jag jobba. Vi kanska ska hälsa på jepp å jenny i kväll, Jenny fyller år i morgon.. Stort garttis Jenny!!! Nä tvätten var de.. Å i dag slutar hjärtat tidigt hoppas jag..


Ha de så gött!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards