Alla inlägg den 6 juni 2007

Av Anna-Karin - 6 juni 2007 11:38

Nu är man på jobbet.

Är jätte trött har åkt med hjärtat i går å i förgår till stockholm, han har kört extra. De var roligt men jobbigt, åkare är inte som alla andra tidsoptemister så de sjönger om de! Å planerning vet de nog inte av de är. I måndags var vi hemma vid 03.00 å natt var jag hemma vid 04.00 tror jag försökte sova men de gick inte, jo när vi stannade å tog en paus för då kom hjärtat å sov med mig en timme. De var jätte mysigt... Höra alla bilar å lastbilar åka förbi. Jag klev av i hudik medans hjärtat åkte upp till sundsvall å bytte till våran bil, sen kom han hem vid 05.00ca somnade jätte bra för jag hittade en lite fläck som luktade han så gott så jag tror jag tvär svimmade. Sen 4,5 timme senare var de bara kilva upp å åkta på jobbte. så nu jobbar man 24 timmar i ett svep, ska bil roligt är på de nya gruppbodendet. De är ju löddag i dag så dem är lediga i dag. Känner mig lite små trött men de går nog över.

Ja i helgen var vi på crusing i bergsjö jag körde, mycket bilar men tycker de är så fjantigt när de åker en massa våffler om kring å tror att de är så läcker men de är ju hur löjligt som helst en volvo har väl vem som helst. Crusingar är ju till för gamla ragga bilar inte nya gamla bilar. 

Jag körde åt M hans camaro, de var jag å hjärata å m´s sambo de var trevligt. Vi var till gama garaget å grillade först, mums va gott de var. Sen rullade vi ner över bergsjö. när vi hade åkte ett tag var de dax å tanka  de gick ju bar men sen när vi skulle åka ville hon inte starta. men då kom kalle kula å hjälpte oss så till slut så startade hon, de var nått med brytarna.

Nä nu ska jag laga lite lunch.  


Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards