Alla inlägg den 30 maj 2007

Av Anna-Karin - 30 maj 2007 19:05

Nu börjar jag bil less på att inte ha nån dator. Vill ju kunna blogga. Ska även börja jobba åt svärmor de ska bil jätte roligt, ringa å ragga kunder till henne, skulle få nått mer å göra oxå. Så nu ligger de en hel hög med jobb hemma som jag ska göra men jag måste ha en dator. Tro jag ska vara så fräck å åka å hämta den. Vi fick ett sms att den var klar för ett tag sen. Men jag får väl vänta.


Förra helgen var vi hos min pappa och pia på middag, de var många där. De var trevligt. Lill hjärtat hade jätte roligt tror jag, men han var jätte i varv när han skulle sova så de vart lite sent men han dog ju inte. Sen i veckan har vi jobbat å grejat på lite men i går när jag skulle åka till svärmor å jobba lite plus tjuv tvätta lite så låste de sig i min rygg Å så ont de gör, de är snällare nu än vad de var förra sommaren. Jag känner att de är lite bättre hoppas att de fortsätter så så de inte bilr värre. Tur Brukarna är snäll så jag kunde hoppa in å jobba i dag behöver lite timmar.

I dag tror jag hjärtat glömde hjärnan på huvud kudden. Var ledig tillsammans i dag, de var jätte skönt. Att få rå om varandra ett tag, skulle mysa lite i sängen eftersom jag inte kan sitta så myckte, men vi somnade båda två som två klubbade. Vaknade låg å myste lite, sen var vi tvungen att kliva upp för jag skulle åka å jobba å hjärtat skulle på möte på dagis. Så han åkte medans jag åt lite. Kom på att han inte hade tagit nån nyckel, men glömde de sen. Var å letade 16 däckbultar till han på olika affärer, men de fanns inga. Kom på jobbet sa till min kollega att jag trodde att hjärtat inte hade nån nyckel hem. Han bara sätta mig på stolen så ringed han. Så tur att jag var tidig, så då fick jag åka med nyckelen till hans mormor å morfar. Killar killar så typiskt dem... Men hoppas att han lärt sig att inte sticka i väg med vindens fart, utan att kolla så allt är med. Nä nu ska jag kolla om diskmaskinen är klar. Sen göra nån nytta kanske. Slutar väl snart då ska jag åka å köpa nått gott på macken, för de är jag värd! tycker jag i alla fall.

Ha de så bra så länge!!!


Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards