Alla inlägg den 19 maj 2007

Av Anna-Karin - 19 maj 2007 18:35

I måndags gick våran dator sönder, inte så roligt.

Man är ju lite lätt beroende av att bogga. Nu är jag å hälsar på pappa, äntligen en dator som fungerar. Som tur kom ju hjärtats kusin å henns kille å grattade hjärtat, de är han vi fixade datorn igenom. Så hårddisken hade gått sönder.suck

 De har inte hänt så myckte i veckan som gått. Men vi var till hälsocentralen på onsdag med sötnosen gick väl bra. Han hade fortfarande lite vax kvar i ena örat å nått virus i övre luftrören. Men de är fullfart på han. På torsdagen var vi till hjärtats mormor å morfar å hälsade på, jag var å fick lite grejor efter mammsens farmor å farfar. En skink kastrull en assistent, lite sånna saker. Sen åkte vi till svärmor å fick jätte god mat av henne. Hjärtat hade varit på onsdagen så då vart de inte myckte sova. Så vi var jätte trött. Somnade i soffan, tur att hjärtats bror var där så han kollade sötis. Sen åkte vi hem å duschade.

I går var jag til svärmor å skulle hälsa på på vägen "hem" åkte å hämtade några stenar till henne som hon ska ha när hon lägger en gång mellan huset å garaget. Men jag fick ju fel stenar:( Men hon skulle byta i dag. De var ju meningen att jag skulle åkta "hem" men jag längtade så myckte efter hjärtat så jag åkte hem å sov med han. Är super Kär, förälskad i honom. Han är helt underbar när han inte killar mig på halsen Är så otroligt killig där.

I dag har jag jobbat. Fick mat hos pappa å pia, de var skönt slapp jag laga själv. Har även tvätta 2 maskiner tvätt. har bara en kvar. ska åka "hem" å pack nu lite smått. Ska bli skönt att bo på ett ställe. Nä nu ska jag ta å vara lite trevlig.


Ha de så bra tills vidare!

Jag hoppas att vi får tillbaka våran dator snart.       

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards