Alla inlägg den 14 maj 2007

Av Anna-Karin - 14 maj 2007 08:44

Då var de måndag, hjärtat fyller år i dag. Har tvätt stugan oxå.

I går var jag å sötis till farmor(svärmor) å hälsade på var ute å pyslade lite men jag hade feber så de var lugnt. Fick jätte god mat där:) Lax å pressade potatis med romsås. Sen åkte vi hem, jag var helt slut.

Satt i soffan ett tag tills att jag såg att mina orkideer ska snart börja blomma måste byta "jord" före. Så då fick jag göra de. Dippade även mina silver bestick så de vart fina så vi kan ha de i kväll. I natt har de varit en jobbig natt, sötis har drömt en massa klivit upp sjutiofem miljoner gånger å jag har gått å lagt han igen. För nån annan hör ju han inte.suck Så kvart över tre la jag mig för sista gången. Sen kvart i sju ringer väcka klockan dax att gå till tvättis. Gud vad jag hatar tvättstuger. Måste konka fram o tillbaka. Tänkte ta med tvätten å tvätta hos svärmor men glömde den. I dag ska jag baka städa fixa tvätten, sen duka å handla. Men peter får oxå hjälpa till.Sötis är hemma från dagis eftersom han inte är så bra förkyldningen hade lite feber i går oxå. Ska gå och hänga tvätten nu!

Ha en bra dag!

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards