Alla inlägg den 11 maj 2007

Av Anna-Karin - 11 maj 2007 21:08

I morse när jag klev upp så satt  jag i gång å baka bullar. Mitt i bullbaket kom en kompis och hälsade på. Hon satt vid datorn å jag bakade bullar. Sen så städade jag å hon satt vid datorn:)  Sen var jag å hämat sötnosen på dagis. Vi var å hälsade på suggan, släpvagnen å en massa hästar.Sötis satt på en:) Jag har "alltid" sagt att han kommer bil en jätte bra ryttare. Bild längre ner.

Hjärtat åkte ner till örebro å hämta nån traktor med en kompis. Hade bestämt att hon skulle komma och äta med oss. Jag och sötis fick ju lite sällskap. Sen sa hon när de satt å läste saga att han kändes varm. Å mycket riktigt 39,2 grader i feber. De är så typiskt att han alltid ska vara sjuk när han kommer från ...! Vi som skulle på kalas i morgon min lille bror fyller  4 år.  Jag håller tummarna att  han är bätter i morgon.  För då ska vi gå på stan å handla en persent till lille bror.  Å träffa  hjärtats kusin på  stan en sväng. De var så långe sedan vi träffades.  Så de  ska bil jätte roligt. Men jag börjar känna av min förbann*de halsmandlar igen. Jag som ska på fest i morgon med gama. Känner min inte så jätte laddad men ska åka dit en sväng. Nu ska jag plocka ur disken å sen mysa i soffan tills hjärtat kommer hem... Nu längtar jag har bara träffat han 10 min i dag. Men han kommer ju snart.


Natti Natt!



Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards