Alla inlägg den 20 april 2007

Av Anna-Karin - 20 april 2007 22:24

I dag har de bilvit mycket skrivande, roligt. men har haft de jätte lugnt här på jobbet. Å nu ska jag hoppa i sängen. Men önskar att jag var hemma å fick sova med mitt älskade hjärtat . Men de får jag göra i morgon. De vart inge kvällsfika. vi kollade på tv i stället. båda programen var bra. Tycker om polis filmer å serier. ville bil polis när jag var liten, tycker även att de är intresant nu oxå men tror inte att de blir de, men vem vet. Har lite svårt att komma på vad jag ska bil när jag blir stor:) De kommer nog(hoppas jag). Nä nu är de sängen som gäller om jag ska orka med morgon dagen.

God natt på er!!!

Av Anna-Karin - 20 april 2007 19:52

Nu har jag stökat undan efter middagen, vi åt lasange som jag gjorde, vart väldigt gott. Drack kaffe å åt glass med färsk frukt efter maten.Mums Nu är de bara kvällsfika kvar. väldigt skönt.

Ska kolla på CSI å Criminal minds sen bilr de sängen. Ska ju jobba tills i morgon bitte sen en halvtimme senare börja på mitt helgsjobb, så i morgon jobbar jag hela dagen. Vilken tur att jag flörtade in en middag hos mammsen å R. Jag å darlingen ska dit å äta, hoppas att de bilr grillat å rm´s klyftpotatis. De är super gott... oj oj nu börjar ju csi bäst att skynda!

Av Anna-Karin - 20 april 2007 13:30

Äntligen helg eller jag ska ju jobba hela helgen så de spelar ju inte så stor roll igentligen. Sitter på jobbet nu å har lite lätt lång tråkigt. Men förhoppningsvis kommer varorna snart. Då har man ju nått att göra.

Lill hjärtat har åkt till sin ... i dag, tråkigt:( Men förhoppningsvis roligt för han. De är skönt en eller två dagar sen håller man på att längta ihjäl sig efter han. Speciellt när hjärtat jobbar hela veckan. Men han kommer ju på fredag igen, Frisk pigg å glad hoppas jag! Vi bakade ju chokladmuffin härom dagen dom vart jätte goda tänkte lägga ut receptet i går men då försvann ju allt jag hade skrivit:(  Så de bilr nån annan dag. Har en några fin bilder på lill hjärtat när han städar visparna:) Han tycket att de var jätte gott, han vart ju så fin å kladdig. men de är ju helt tilllåtet i bland. Önskar att Älsklingen kunde vara här med mig saknar han. Nä ska man ta å titta lite på tv kanske.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här skriver jag om mitt liv i Glädje & Sorg!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<<
April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards